13.02.2012 Red and Violet Worries









T-shirt: second hand (3€)
Top: second hand (1€)
Necklace: gift from a friend
Belt: second hand (0,10€)
Skirt: re-made by me ( Combining two skirts )
Tights: second hand (1€)
Boots: gift from a friend
Beanie: second hand (1€)
Scarf: second hand (1€)
Coat: from Exotic (?)
Bag: second hand (from my mom)
Mittens: made by my grandma


Worry #1
The quality of the photos sucksssssssss. They look fine in my computer but when I upload them here everything just looks horrible. I've no idea what I should do to make them look ok. Ohhhh, I just hate computers so much today.

Worry #2
That skirt doesn't really fit me anymore cause I've been losing so much weight (unpurposely). That's a shame, cause I really like it. And the problem doesn't concern only this cloth but almost all my clothes. It's funny when you can't really see or feel any difference, but suddenly your clothes just are in different size. Maybe they'll return to their original sizes soon.

Worry #3
I'm having an identity crisis. I think this outfit looks way too feminine. Nowadays I'm having difficulties of deciding what to wear cause everyhting feels wrong; way too feminine or way too masculine. I feel like I'm somewhere in between and these days it feels like I can't really find my place. I wish this problem would concern only my clothing, then it wouldn't be such a big deal... Well, I try to believe that there's a place for us all in this world and that some of us just have to work harder to find it. I shall not lose hope!




4 kommenttia:

  1. Pakko sanoa tohon worry kolmoseen senverran, että kuulosti kyllä pelottavan tutulta. Ite olen aina ollut poikatyttö, nuorena varsinkin. Vanhemmiten oon huomannut että on vaan vaikeampaa löytää sitä omaa paikkaa, mietin mitä mun pitäisi olla sensijaan että kuulostelisin omaa itseäni.
    Mutta minun mielestä sinulla on kyllä ihanan persoonallinen tyyli kaikenkaikkiaan. :]

    VastaaPoista
  2. Joo, se on vähä se "kolmas sukupuoli" mikä pukkaa päälle. Tosin ei ehkä mulla kuitenkaan ihan niin voimakkaana. Mutta joka tapauksessa on aika hankalaa olla vaikka semmosessa seurassa, missä tytöt on tosi tyttömäisiä ja pojat tosi poikamaisia. Se ulkopuolisuuden tunne ei oikeen tee hyvää mun huonolle itsetunnolle. u_u Mutta hyvinä hetkinä taas tunnen tosi vahvasti, että oon just semmonen niinku haluankin olla, enkä kyllä ees pystyisi olemaankaan muunlainen. Hih. Kiitos. :)

    VastaaPoista
  3. mulla on kans toi sama kriisi tosi paljon nykyään, en ollenkaan tiiä et millasia vaatteita mun pitäs käyttää!! x) kun jos vaikka oon jossain vaateliikkeessä ja nään jonku kivan mekon tai hameen, niin heti tulee semmonen olo että no enhän mä voi tällästä ostaa ku se on niin naisellinen, enkä mä oo yhtään semmonen!! mut en tiiä nykyään että oonko sit muuttumassa naisellisemmaksi mutta yritän jotenki väittää vaan vastaan x) hankalaaaa, en halua olla AIKUINEN NAINEN xD muukku sun pitää auttaa mua sit kesällä pukeutumaan :D

    VastaaPoista
  4. Jooooooooo, todellakin autan mielelläni!;) Ei tarvi paljo pyydellä, se on niin kivvaa! Joo, muakin ällöttää se Aikuinen Nainen. Viimekesänä se kyllä yritti aika kovasti tulla esiin, mutta nyt se on kyllä kadonnu kokonaan. Onneksi.

    VastaaPoista